Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]


فوری کامیابی کے لیے کوئی یقینی فارمولہ نہیں ہے، لیکن آپ اسٹارٹ اپ کے بانیوں کی ان تجاویز سے اپنے کاروبار کی ترقی کو بڑھا سکتے ہیں۔

 جب آپ پہلی بار اپنا کاروبار شروع کرتے ہیں، تو آپ کا بنیادی مقصد اپنے برانڈ کو قائم کرنا اور بڑھنا شروع کرنا ہوتا ہے۔ بدقسمتی سے، یہ راتوں رات نہیں ہوتا ہے۔ ترقی ایک جاری عمل ہے جس کے لیے محنت، صبر اور لگن کی ضرورت ہوتی ہے۔ صنعت میں دوسرے کاروباروں کو پیچھے چھوڑنے یا فوری کامیابی حاصل کرنے کا کوئی خاص قدم یا خفیہ طریقہ نہیں ہے۔

 تاہم، ترقی کے سنگ میل تک پہنچنے کے ثابت شدہ طریقے موجود ہیں جو کاروبار کو کامیابی تک پہنچا سکتے ہیں۔ ہم نے چھوٹے کاروباری رہنماؤں سے کہا کہ وہ ترقی کو تیز کرنے کے لیے اپنی تجاویز کا اشتراک کریں۔

 1. ہنرمند افراد کی ضرورت:

 اس سے پہلے کہ آپ اپنی کمپنی کی ترقی کی رفتار
 کے بارے میں سوچ بھی سکیں، آپ کو اپنے اہداف کو حاصل کرنے میں مدد کے لیے ایک ٹھوس عملہ کی ضرورت ہے۔

 کاروباری سافٹ ویئر فراہم کرنے والے ٹریڈ شفٹ کے سی ای او اور شریک بانی کرسچن لینگ نے کہا، "مکمل بہترین لوگوں کی خدمات حاصل کرنا تیز رفتار ترقی کو یقینی بنانے کا ایک یقینی طریقہ ہے۔" "یہ سب صحیح ٹیم رکھنے کے بارے میں ہے۔"

 آپ کی کمپنی کی کامیابی کے لیے وقف محنتی ملازمین کے ساتھ، آپ کا کاروبار مسلسل ترقی کے لیے بہتر طریقے سے لیس ہوگا۔ اس کے علاوہ، اہم کام پر توجہ مرکوز کرنے کے لیے کاموں کو تفویض کرنے سے آپ کا وقت اور توانائی خالی ہو جائے گی، جس سے آپ اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کر سکیں گے اور باہمی تعاون پر مبنی کام کی ثقافت کو فروغ دیں گے۔

 2. قائم شدہ آمدنی کے ذرائع پر توجہ دیں:

 نئے گاہکوں کو حاصل کرنے کی کوشش کرنے کے بجائے، اپنی توجہ ان بنیادی گاہکوں کی طرف مبذول کریں جو آپ کے پاس پہلے سے موجود ہیں، بل ریلی نے مشورہ دیا، جو وسکونسن میں واقع آٹو ریپئر انٹرپرینیور ہیں۔ انہوں نے کہا کہ آپ ریفرل یا کسٹمر لائلٹی پروگرام کو لاگو کر کے یا دوبارہ کاروبار کی حوصلہ افزائی کے لیے سابقہ ​​خریداری کے طرز عمل پر مبنی مارکیٹنگ کی حکمت عملی آزما کر ایسا کر سکتے ہیں۔

 آپ کی قائم کردہ مارکیٹ پر یہ توجہ خاص طور پر اہم ہے اگر آپ فنڈ حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

 ریلی نے کہا، "ماضی میں، ہم فرنچائز بننے کے لیے اپنے کاروباری مقصد کو نمایاں کریں گے، جو بینکوں کے ساتھ گونج نہیں کرتا تھا۔" "ہم نے اس بات پر زور دینا سیکھا کہ جو کچھ ہم کرتے ہیں اس کے لیے ایک بڑی مارکیٹ ہے۔ اس سے بینکر کی دلچسپی بڑھے گی، کیونکہ وہ آپ کی کاروباری خواہشات سے زیادہ سرمایہ کاری پر واپسی کا خیال رکھتے ہیں۔"

 3. اپنے خطرات کو کم کریں:

 خطرہ کاروبار شروع کرنے اور بڑھانے کا ایک ناگزیر حصہ ہے۔ ہر چیز پر قابو پانا ناممکن ہے، لیکن آپ کی کمپنی اور اس کی ترقی کے لیے اندرونی اور بیرونی خطرات کو محدود کرنے کے بہت سے طریقے ہیں۔ اس کو پورا کرنے میں آپ کی مدد کرنے کا ایک اہم ذریعہ آپ کا بزنس انشورنس فراہم کنندہ ہے۔

 ٹریولرز میں پروڈکٹ ڈویلپمنٹ کے نائب صدر، مائیک ڈی ہیٹرے نے کہا، "چھوٹے کاروباروں کو رکاوٹوں کو روکنے کے لیے اپنی ترقی کا انتظام کرنے کی ضرورت ہے جو کاروبار کو روک سکتے ہیں۔" مثال کے طور پر، "ملازمین کے ڈیٹا، کسٹمر کے ریکارڈز، اور پروڈکٹ کے ڈیزائن کی چوری ایک چھوٹے کاروبار کو تباہ کر سکتی ہے، جس سے اہم اخراجات پیدا ہوتے ہیں اور گاہک کے اعتماد اور وفاداری میں کمی آتی ہے۔ ہر کاروبار کے مالک کی پالیسی ڈیٹا کی خلاف ورزیوں یا دیگر سائبر نقصانات کا احاطہ نہیں کرتی ہے۔ چھوٹے کاروباروں کو تیار رہنا چاہیے۔ انشورنس پروڈکٹس تلاش کرکے جو ان کی بحالی میں مدد کرتی ہیں، بشمول وہ جو علاج اور قانونی چارہ جوئی کی لاگت کو پورا کرتی ہیں۔"

 جیسے جیسے آپ کا چھوٹا کاروبار بڑھتا ہے، آپ جگہ یا آلات شامل کر سکتے ہیں، نئی مصنوعات یا خدمات تخلیق کر سکتے ہیں، یا اپنے آپریٹنگ اور ڈسٹری بیوشن کے نقش کو بڑھا سکتے ہیں، اس لیے DeHetre تجویز کرتا ہے کہ آپ کی صحیح کوریج کو یقینی بنانے کے لیے وقتاً فوقتاً آپ کی پالیسی کا جائزہ لیں۔

 4. موافقت پذیر ہو:

 ایک خاصیت جو بہت سے کامیاب اسٹارٹ اپس میں مشترک ہوتی ہے وہ ہے مارکیٹ میں ہونے والی تبدیلیوں کے جواب میں تیزی سے سمت بدلنے کی صلاحیت۔ لینگ نے کہا کہ آپ کی مصنوعات اور آپ کی کمپنی دونوں میں ترقی کے لیے ایک چست انداز آپ کو تیزی سے بڑھنے میں مدد دے گا۔

 لینگ نے بزنس نیوز ڈیلی کو بتایا، "خود کو اپنانے اور تیزی سے تبدیل کرنے کی اجازت دے کر، آپ کاروبار کے لیے مختلف طریقوں کی جانچ کر سکتے ہیں اور یہ جان سکتے ہیں کہ کون سا بہترین کام کرتا ہے۔" "یہ آپ کو ناکام ہونے کی اجازت دیتا ہے، اپنے آپ کو واپس اٹھاؤ اور آگے بڑھتے رہو۔"

 مین ہیڈ مرچنڈائز کے بانی اور سی ای او کرس کارنیل نے کہا کہ ان کی کمپنی نے موسیقی کے تجارتی سامان پر اپنی ابتدائی توجہ سے آگے اپنے کلائنٹ کی بنیاد کو بڑھانے کے لیے موافقت کو کلیدی پایا ہے۔

 5. اپنے کسٹمر کے تجربے پر توجہ دیں:

 صارفین کے خیالات آپ کے کاروبار کو بنا یا توڑ سکتے ہیں۔ معیاری تجربات اور مصنوعات فراہم کریں، اور وہ سوشل میڈیا پر جلدی سے آپ کی تعریفیں گائیں گے۔ اسے گڑبڑ کریں، اور وہ دنیا کو اور بھی تیزی سے بتائیں گے۔ تیز رفتار ترقی کا انحصار آپ کے موجودہ اور ممکنہ گاہکوں کو ان کے تجربے سے خوش کرنے پر ہے۔

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]